KOOLITUS «KOMMUNIKATSIOON. SAA PROFESSIONAALIKS».

MIS SEE ON?
See ei ole lihtsalt müügikoolitus. See on kliendisuhete koolitus.
1−3-päevane programm töötajate isiklikuks kasvuks ja arenguks.
Osalejad vaatavad katkendeid klienditeeninduse videotest ja teevad harjutusi.
Koolitus ei ole võluravim, kuid avab töötajatele klientide maailma ja nad hakkavad olukorda nägema läbi kliendi silmade.
MILLEKS?
Programm keskendub töötajate isiklikule kasvule ja arengule. Teie töötajad õpivad oma käitumist korrigeerima ja tõhusalt looma positiivset kommunikatsiooni oma klientide, kolleegide, juhtidega
John Schole

Service Quality Institute president

  • 40 riigis üle kogu maailma tegutseva Service Quality Institute asutaja
  • Ekspert, kellel on 40 -aastane kogemus teenindusstrateegia rakendamisel kogu maailmas
  • Kuue maailma enimmüüdud teenindusraamatu autor
  • Ajakiri Time nimetas teda andmetel teeninduskultuuri guruks
  • Maailma esimese teeninduskvaliteedi parandamisele suunatud programmi looja
KELLELE?
1
KLIINIKUTE TÖÖTAJAD
2

ILUSALONGIDE TÖÖTAJAD

3

RESTORANIDE TÖÖTAJAD

TULEMUSED
Töötajad mängivad läbi erinevaid olukordi klientide seisukohast ja mõtlevad, kuidas nad end kliendi asemel tunneksid
Muudavad suhtumist endasse ja teistesse; teie meeskonnas valitseb sõbralik õhkkond
Mõistavad positiivse kommunikatsiooni jõudu ja seda, kuidas negatiivne mõjutab inimest
Korrigeerivad käitumist ja loovad positiivse koostoime teistega
2021 © Saidi materjalide kopeerimine on keelatud
Privaatsuspoliitika
Vormi täites nõustute privaatsuspoliitikaga