TEENUSTE AUDIT

MIS SEE ON?
Turundusuuring (Mystery Shopping / Salajane ostja), mis viiakse läbi kõikides kliendi ja ettevõtte vahelise suhtlemise etappides on-line ja off-line kanalite kaudu.
MILLEKS?
Mõõta teenuse kvaliteedi taset ja ametijuhenditest kinnipidamist
Koguda teavet töötajate töö kohta: taotlustele reageerimise kiirus ja teeninduskiirus
Mõista, millist kogemust saab klient kõigis suhtlemise etappides ettevõttega ja kuidas seda parandada
Mõista, mis takistab teil müüki suurendada ja kliente tagasi tuua
KELLELE?
1
B2C
ETTEVÕTTED
2

B2B

ETTEVÕTTED

KUIDAS?
1
Me vaatame ettevõtet kliendi pilgu läbi
2
Kaardistame kliendi ja ettevõtte vahelised kokkupuutekohad ning läbime protsessi salajaste ostjatena, fikseerides kõik muljed
3
Tuvastame ostuotsust mõjutavad tegurid ja lojaalsuse taseme
4
Määrame teenuse ja kliendiga suhtlemise kvaliteedi
5
Kontrollime töötajate tulemuslikkust ja müügioskusi
6
Uurime kokkupuutekohti on-line (otsingumootorid, koduleht, suhtlusvõrgustikud, e -kirjavahetus) ja off-line (ettevõtte külastamine).
KONTROLLIME TÖÖTAJATE:
Heatahtlikkust ja ettevõtte
eetika järgimist
Operatiivsust
reaktsioone
Oskust vastata
ostja mis tahes küsimusele
Reaktsioon stressile
ja mittestandardsetele olukordadele
Hindame töötajate kliendikesksust
ja nende soovi klienti aidata
Müügioskused ning klienditüüpide
ja vajaduste mõistmine
TULEMUSED
Näete praegust klienditeekonda, mis kajastab ettevõtte tugevusi ja nõrkusi
Saate klienditeekonna kavandi koos uue teenusekontseptsiooni rakendamise põhipunktidega
Saate teenusebrändiraamatu ja praktilised juhised rakendamiseks
Mõistate kasvukohti ja võimalikke arenguteid
Saate hinnangu personali tööle ja soovitusi töötajate arendamiseks
Saate aru, kuidas müüki suurendada ja kliente lojaalseks muuta
juhtum
Erakliiniku Paradontalia analüüs
eesmärk
mis tegi
tulemused
Motiveerida patsiente korduvaid oste tegema ja keskmist ostutšekki suurendama
Tegime turundusuuringu ja kaardistasime kliendi teekonna kõigis kliinikuga suhtlemise punktides: otsus, milline kliinik valida, koduleht, suhtlusvõrgustikud, vastuvõtule registreerimine, ooteaeg enne vastuvõttu, spetsialisti vastuvõtt, teenindus pärast kohtumist. Analüüsisime patsiendi ootusi ja tegelikke kogemusi.
Klienditeekonna kaardistamine näitas, mida tuleb parandada, omanik vaatas ettevõtet kliendi pilgu läbi, rakendas parandussoovitusi. Üks neist oli kõrvalkaupade leti asukoha muutmine kliiniku fuajees. Patsiendile oli ebamugav läheneda letile ja osta. Pärast muudatusi kasvas kõrvalkaupade müük 20%.
#rec352169816
#rec352169817
Book design is the art of incorporating the content, style, format, design, and sequence of the various components of a book into a coherent whole. In the words of Jan Tschichold, "methods and rules upon which it is impossible to improve, have been developed over centuries. To produce perfect books, these rules have to be brought back to life and applied."
Front matter, or preliminaries, is the first section of a book and is usually the smallest section in terms of the number of pages. Each page is counted, but no folio or page number is expressed or printed, on either display pages or blank pages.
2021 © Saidi materjalide kopeerimine on keelatud
Privaatsuspoliitika
Vormi täites nõustute privaatsuspoliitikaga