KODULEHTEDE ANALÜÜS

MIS SEE ON?
Kodulehe ja ettevõtte kontode turundusanalüüs suhtlusvõrgustikes. Hindame kodulehe kasutamise kogemust, sealhulgas teabe sisu, funktsionaalsust ja kasutusmugavust. Võrdleme vahetute konkurentidega ja anname parendussoovitusi.
ЗАЧЕМ?
Iga kokkupuutekoht kliendiga on oluline, kuna see kogub iga teabe killu terviklikuks kliendilooks. Üha rohkem inimesi sooritab ostu kodulehe või suhtlusvõrgustiku kaudu. See on oluline kokkupuutekoht kliendi ja teie ettevõtte vahel, mis võib teha ostuotsuse või tutvustada kliendile ettevõtet.
Iga kodulehe leht peaks selgelt edastama, millist lahendust te külastajale pakute, koduleht ise peaks olema kasutajasõbralik ja seadistatud funktsioonidega. Kui kodulehe põhine broneerimisvorm ei tööta või töötajad ei suhtle kliendiga veebis õigesti, lahkub klient kodulehelt ega lõpeta ostu.
KUIDAS?
Teeme kogu kodulehe analüüsi alustades esilehelt ja lõpetades kontaktilehega vastavalt järgmistele kriteeriumidele
Disain, menüüd, ühtne stiil, värvivalik, kliendisõbralikkus, loetavus, selge loogika, linkide klõpsatavus, USP sõnastus, müüv tekst, teenuste kirjeldus, otsingumootori tulemuste analüüs.
Anname soovitusi kodulehe täiustamiseks
Millised nupud puuduvad või ei tööta, kuidas jaotisi korraldada ja milliseid lisada, milliseid fotosid kasutada, milliseid nuppe ühendada, kus teksti parandada
Suhtlusvõrgustike konto analüüs
Vaatame disaini, ühtset stiili, klõpsatavaid linke, võimalust registreeruda / on-line broneerida, rakendusi, nuppude/poe funktsioone
Anname soovitusi uute tööriistade rakendamiseks
Vestlusbotid, professionaalne profiilikujundus, ideed kõigi funktsioonide kasutamiseks Facebookis ja Instagramis.
TULEMUS
Saate täieliku analüüsi oma ettevõtte Interneti -kohaloleku kohta:
Kodulehe analüüs: arvuti
ja mobiilne versioon
Suhtlusvõrgustike kontode
analüüs
Nähtavuse analüüs
otsingumootorites
Ettevõtte on-line
maine analüüs
Vahetute konkurentide
analüüs
juhtum
Ilusalong Freya Estetica
eesmärk
mis tegi
tulemused
Analüüsida salongi kodulehte ja suhtlusvõrgustike kontosid, esitada soovitusi navigeerimise ja tajumise parandamiseks.
Analüüsisime igat lehte järgmiste kriteeriumide järgi: teksti loetavus, visuaalsus, mõtete loogika, kujundus jaotistes, ühtne stiil, nuppude funktsionaalsus ja otstarve, kliendisõbralikkus, linkide klõpsatavus, üleskutse tegevusele, suhtlusvõrgustike ja otsingumootorite statistika.
Ilusalongi omanik sai põhjaliku plaani iga lehe täiustuste rakendamiseks: mida lisada, mida muuta, mida parandada, kuidas edastada ettevõtte missiooni müüva teksti ja fotode kaudu, inspiratsiooni uuteks võimalusteks, ideid edasiseks tööks.
#rec352170228
#rec352170229
Book design is the art of incorporating the content, style, format, design, and sequence of the various components of a book into a coherent whole. In the words of Jan Tschichold, "methods and rules upon which it is impossible to improve, have been developed over centuries. To produce perfect books, these rules have to be brought back to life and applied."
Front matter, or preliminaries, is the first section of a book and is usually the smallest section in terms of the number of pages. Each page is counted, but no folio or page number is expressed or printed, on either display pages or blank pages.
2021 © Saidi materjalide kopeerimine on keelatud
Privaatsuspoliitika
Vormi täites nõustute privaatsuspoliitikaga