SUURENDAGE MÜÜKI 20%
muutes oma suhtumist klientidesse vastavalt klienditeenindusguru John Schole meetodile
Julia Šulkina
12 -aastase praktilise kogemusega klienditeenindaja. SQ sertifitseeritud koolitaja
SUURENDAGE MÜÜKI
20%
TEIE ÄRI EI ARENE ja tahate aru saada, MIKS:
Kliendid ostavad üks kord ja ei tule enam tagasi
Reklaamile kulub suur osa eelarvest, kuid püsikliente pole
Keskmist arvet on raske suurendada
Vähesed ostjad tulevad soovituste põhjal
Puuduvad konkurentsieelised
Kliendid kurdavad töötajate teeninduse ja suhtumise üle
Kliendid ostavad üks kord ja ei tule enam tagasi
Reklaamile kulub suur osa eelarvest, kuid püsikliente pole
Keskmist arvet on raske suurendada
Vähesed ostjad tulevad soovituste põhjal
Puuduvad konkurentsieelised
Kliendid kurdavad töötajate teeninduse ja suhtumise üle
MEIE LAHENDUS — kasutage klienditeenindust tööriistana, mis:
Laiendab
kliendibaasi
Toob
Kliendid tagasi
Annab
konkurentsieelise
Suurendab
müüki
Laiendab
kliendibaasi
Toob
Kliendid tagasi
Annab konkurentsieelise
Suurendab
müüki
«Pidage meeles, et suhtumine, mis suurendab positiivset ostukogemust, on klientidele isegi olulisem kui usaldusväärsus või hind.»
John Schole, Service Quality Institute president
«Pidage meeles, et suhtumine, mis suurendab positiivset ostukogemust, on klientidele isegi olulisem kui usaldusväärsus või hind.»
John Schole, Service Quality Institute president
Kuidas HEA või HALB teenindus MÕJUTAB TULUSID
Kliendid ei tule ettevõttesse tagasi, kui neile ei meeldinud teenus või töötajate suhtlus
78% klientidest ei vii plaanitud ostu lõpuni halva klienditeeninduse tõttu
Uue kliendi leidmiseks kulub 6−7 korda rohkem raha kui püsikliendi hoidmiseks
Rahulolev klient räägib oma positiivsest kogemusest teie ettevõttes 3−5 sõbrale
Tõenäosus müüja olemasolevale püsikliendile on 60−70%, sama näitaja uue kliendi puhul on 5−20%.
59% klientidest on valmis teiste ettevõtete toodet või teenust proovima, kui nad pole pakutava teenindusega rahul
Kliendid ei tule ettevõttesse tagasi, kui neile ei meeldinud teenus või töötajate suhtlus
78% klientidest ei vii plaanitud ostu lõpuni halva klienditeeninduse tõttu
Uue kliendi leidmiseks kulub 6−7 korda rohkem raha kui püsikliendi hoidmiseks
Rahulolev klient räägib oma positiivsest kogemusest teie ettevõttes 3−5 sõbrale
Tõenäosus müüja olemasolevale püsikliendile on 60−70%, sama näitaja uue kliendi puhul on 5−20%.
59% klientidest on valmis teiste ettevõtete toodet või teenust proovima, kui nad pole pakutava teenindusega rahul
Kontrollige oma ettevõtte klienditeeninduse taset ja uurige edasise arenguvõimalusi
MIDA TEEME ÄRI HEAKS
01
Aitame mõista, miks ei ole püsikliente ja korduvat müüki
02
Teeme kindlaks kasvupunktid ja parenduste rakendamise etapid
03
Õpetame, kuidas luua ja hallata emotsionaalset sidet klientidega
04
Aitame konkurentide seas silma paista, parandades teenuste kvaliteeti ja meeskonna tõhusust
05
Koostame töötajatele kontroll-lehed ja teenindusstandardid
01
Aitame mõista, miks ei ole püsikliente ja korduvat müüki
02
Teeme kindlaks kasvupunktid ja parenduste rakendamise etapid
03
Õpetame, kuidas luua ja hallata emotsionaalset sidet klientidega
04
Aitame konkurentide seas silma paista, parandades teenuste kvaliteeti ja meeskonna tõhusust
05
Koostame töötajatele kontroll-lehed ja teenindusstandardid
TEGEVUSE PÕHISUUNAD
KELLEGA ME TÖÖTAME
1
TERVISHOID
2
ILUTEENUSED
3
TOITLUSTUS
ETTEVÕTTEST
Service Design Consulting OÜ peamine eesmärk on klienditeenindus.
Aitame klienditeeninduse abil luua ettevõttes külalislahke ja kliendisõbraliku keskkonna.

Meie eesmärk on aidata teil vaadata oma ettevõtet ostjate pilgu läbi. Mõista nende soove ja anda teile töövahendid, mis aitavad luua sisemisi protsesse ja suurendada müüki.
Minu nimi on Julia Šulkina.
Olen SQI (Service Quality Institute) sertifitseeritud koolitaja ja klienditeeninduskonsultant.
Olen üle 12 aasta loonud restoranide ja erakliinikute külastajatele esmaklassilise kogemuse. Olen ise klient, patsient, ostja, külaline ja tean, kui oluline on ettevõtte töötajatega suheldes saada positiivne kogemus ning kui tugevalt mõjutab esmamulje ostuotsust ja tagasitulemist.
Minu nimi on Julia Šulkina.
Olen SQI (Service Quality Institute) sertifitseeritud koolitaja ja klienditeeninduskonsultant.
Olen üle 12 aasta loonud restoranide ja erakliinikute külastajatele esmaklassilise kogemuse. Olen ise klient, patsient, ostja, külaline ja tean, kui oluline on ettevõtte töötajatega suheldes saada positiivne kogemus ning kui tugevalt mõjutab esmamulje ostuotsust ja tagasitulemist.
"Ma usun, et kõik saab alguse suhtumisest — suhtumisest endasse, kolleegidesse, klientidesse ja sellesse, et kellelegi teisele kingitud naeratus võib maailma muuta." - Julia Š.
MINUGA TÖÖTAMISE EELISED:
Mõistan ettevõttesiseseid äriprotsesse
Juhtimiskogemus erinevates ärivaldkondades ja praktilised kogemused äriprotsesside korraldamisel aitavad näha kõiki kliendiga töötamise etappe ja pakkuda terviklahendusi. Klienditeekonda täiustades hoian ärieesmärke fookuses ja soovitan lahendusi, mis neid lähendavad.
Annan soovitusi, mida saab kohe rakendada
Olen 12 aastat uurinud kliendikogemust ja häälestanud tööprotsesse erinevates ärisegmentides. Seetõttu on minu soovitused klienditeeninduse parandamiseks selged ja praktilised. Tulemused on näha peatselt pärast rakendamist.
Kujundan täpset kliendi teekonda
Analüüsin kogu klienditeekonda kokkupuutekohtade kaupa ettevõttega ja kaardistan need. Sukeldun kliendikogemustesse ja käin läbi tema tee, jäädvustades kõik muljed ettevõttega suhtlemisest.
Koostan põhjaliku ülevaate
Olen aastaid loonud kontroll-lehti ja standardeid, et parandada ettevõtete kliendikogemust, seega saan aru, kui olulised on detailid ja pisiasjad. Tänu analüütilisele ja loomingulisele mõttelaadile jälgin põhjalikult hetki, mis põhjustavad kliendi negatiivseid kogemusi, ja pakun välja praktilise plaani parenduste elluviimiseks.
Tasuta nõustamisel annan 3 praktilist soovitust klienditeeninduse parandamiseks
MEIE KLIENDID
TAGASISIDE
Alena Burenina
Severgroupi Marketing & Client Experience Director
Kliinik Skandinaavia, Peterburi
"Julia omab ainulaadseid diplomaatiaoskusi konfliktsituatsioonide lahendamisel ning siirast soovi protsessi / toodet / ettevõtet / meeskonda paremaks muuta. See aitas lahendada kõige mittestandardsemaid ülesandeid, kus selget lahendust polnud. Klienditeeninduse suuna loomine meie ettevõttes algas Julia saabumisega. Teda ei morjendanud asjaolu, et kõik on vaja nullist üles ehitada — see tähendab seista potentsiaalselt silmitsi suure meeskonnasisese vastupanuga. Suurepärane oskus vaidluste ja konfliktide diplomaatilises lahendamises aitas lahendada konflikte enne nende eskaleerumist ning oskus panna ennast "kliendi" (kes ta ka poleks — tegelikud kliendid, töötajad või väline lepingupool) poolele — aitas rakendada uusi teenindusprotsesside lahendusi. Peamine Julia edu on meeskonna ja teenindusprotsesside loomine, mis säilisid ja jätkasid tõhusat toimimist pärast seda, kui ta meie ettevõttest lahkus."

Facebook
Jelena Suhhova
Hambakliiniku Parodontalia juhataja
Koostöö Juliaga aitas oluliselt kaasa ettevõtte siseprotsesside loomisele. Professionaalsed nõuanded aitasid suurendada toodete müüki, parandada teenuste kvaliteeti. Selle tulemusena saime klientidelt rohkem positiivset tagasisidet oma tegevuse kohta. Tänades, Elena.

Facebook
Ron Luvištšuk
Finantsekspert
Kõigile neile, kes soovivad # nbsp; konkurentidest parimat võtta, et mõista, kus nad kõige paremini töötavad. Kõigile neile, kes soovivad lihtsustada oma klientidel otsuse tegemist teie ettevõttega # nbsp; Ma soovitan, Julia Shulkina ja tema teenindusdisaini nõustamine. Kasutasin kõiki soovitusi isiklikult ja sain väga tõsise ja põhjaliku materjali, sest seal, kus mu konkurendid on paremad ja # nbsp; need olid minu jaoks väga ootamatud kohad, mis võimaldasid mul oma saiti parandada ja # nbsp; töötada # nbsp; kliendid. Kõik tehti kokkulepitud tähtaja jooksul # nbsp; tähtaja jooksul. Isegi natuke rohkem tehti, mis oli väga tore.

Facebook
UUS BLOGIS
KONTAKTID

AADRESS

Vabaõhumuuseumi tee 4-57 Tallinn

2021 © Saidi materjalide kopeerimine on keelatud
Privaatsuspoliitika
Vormi täites nõustute privaatsuspoliitikaga
Vormi täites nõustute privaatsuspoliitikaga
Vormi täites nõustute privaatsuspoliitikaga